-->

Pages

Iklan Anda Disini

Create your own banner at mybannermaker.com!

Perhatian

Lepas Follow Aku Korang Tinggalkan La Jejak Kat cBOX, Senang Aku Nak Follow Balek..TQ

Tuesday, December 27, 2011

New Look For 2012

Ha3... so aku da prepare awal2 la...ha3..
Sebenarnya tak ada idea nak post apa..
Itu yang awal sangat renovate blog tue..hu2..
Just kalau boleh nak wat blog nie ringkas giler vavi ( cover words )
Mintak2 la x berat sangat blog neh..
Sebab kadang2 oleh kerana nak simple sangat & bercampur perasaan TAKSUB pada blog..
Bertambah berat plak nanti..HA3.........
Macam orang yang sedang baca neh la..he2..
Ok..maybe ada kekurangan kat blog neh..
tapi aku tak taw apa dia..
So again nak mintak pendapat korang la kan...
Apa just tulis kat FiBox BARU aku tue..he2...
Nanti ley la aku ubah sebelom masok 2012..

4 comments:

Mr Daha said...

Huiiiiiiiii... byk ni..

1. Buang strampad kat bawah tu, memekak je.
2. Saiz header tu ubah la kasi muat betul2 dan centerkan dia.
3. Buang blogger nav bar kat atas tu. xda pekdah.
4. Chatbox letak atas, senang org nak komen
5. Navmenu kt header tu try ubah sket kasi menarik.

Byk lagi boleh ubah ni.. keep it up ok.

nature "iz" said...

Ha...banyak neh Mr Daha...
strempad tue mang tujuan dye utk memekak...ha3...tp iz akan wat 2-3...no 5 tue xde idea...hu2...

Unknown said...

tambahan :
1. tulisan entry biar nampak skema tapi mudah untuk bagi pembaca paham..kalau boleh kurang kan all those colors dan penggunaan shortforms..

2. ubah setting comment..buat supaya pembaca tak perlu masukkan word verification masa nak komen..ini adalah untuk memudahkan orang nak komen, mesra pembaca gitu..lalala

3. blogwalker biasanya memang suka masuk blog yang takde bunyik2 segala ni..trust me..

4. rajin2 kan diri komen2 dan follow blog orang supaya mereka datang balik blog anda but NEVER FORCE them to follow or read your blog..**kecuali saya =P

nature "iz" said...

ha3...ok.dah buang...huwahahaha...
lagi2..hu2..

Menarik Sekarang !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...