-->

Pages

Iklan Anda Disini

Create your own banner at mybannermaker.com!

Perhatian

Lepas Follow Aku Korang Tinggalkan La Jejak Kat cBOX, Senang Aku Nak Follow Balek..TQ

Thursday, December 1, 2011

Kawan

Berkawan biar beribu, bercinta biar satu. Pepatah melayu yang dikira popular barangkali.
Benar, berkawan biarlah seribu, malah berjuta.
Persahabatan Nabi Muhammad s.a.w. dengan Saidina Abu Bakar adalah ikatan persaudaraan yang perlu dicontohi umat Islam.
Nak jumpe macam nie MEMANG TAK LA sekarang neh..ha3...
Aku PENAT tol dengan kawan2 neh...Just Hold On It
Tapi pada waktu yang sama aku b'syukor ada ramai kawan..
Yang penat bile kawan nie memenantkan kita...ha3....
Ramai yang nasihat aku jangan baek sangat... Nanti kena pijak...
Tapi dah kena pijak 2 3 ratos kali pun maseh macam...adeyh tah la...susah senang
Aku neh jenes senang nak senangkan orang..ha3...
Dan banyak yang dah senang dowk nyusahkan aku plak skang,,,ha3...
PONING PALO DEN NEHA.....
Aku x faham kenapa begitu senang sesetengah orang t'utama kawan sendiri lupe pe yang kita da tlg????
Korang faham x???
Harap korang x macam sesetengah kawan aku neh..ha3...
xde duet nak makan...
Aku tolong... Alhamdulillah la rezeki aku ada lebeh sket...
Bukan nak MENGUNGKIT...
Tapi asek aku jek yang MEMAHAMI....
TAK RETI-RETI KE NAK MEMAHAMI AKU.... HA3...
What can i say here is...
Appreciate your friends if you want to be appreciated.
This's what i hold on to...
Yes, there is a lot of my friends that did the same appreciation to me...
But this 2 3 scums made me so disappointed..
Ape2 pn...
Harap Diorang BERUBAHLAH SEBELUM DIUBAHKAN....Orang kata kawan dunia akhirat
HA3...

0 comments:

Menarik Sekarang !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...