-->

Pages

Iklan Anda Disini

Create your own banner at mybannermaker.com!

Perhatian

Lepas Follow Aku Korang Tinggalkan La Jejak Kat cBOX, Senang Aku Nak Follow Balek..TQ

Monday, August 15, 2011

Tak Puas Tengok Wayang ??? Download Jek..

Ha..aku pun selalu kena macam nie...lepas tengok wayang..rasa nak tengok lagi...
cerita omputih la...!!!
bukan aku tak sokong industri Melayu tapi...ha3...
Certain cerita aku tengok la...tengok pengarah gak...

So kat sini aku nak bagitaw korang salah 1 cara senang untuk download PERCUMA !!!

1st korang kena download  uTorrent neh dulu ...


Step by step :
Then korang bukak banyak web yang bg torrent free tp http://isohunt.com/ salah satu favorite aku la.
Tapi law korang taip kat GOOGLE pn boleh gak..
contoh " blok 13 free torrent"
nanti kuar la dye...
Taip je nak cerita apa...
Then nanti akan keluar banyak tajuk cerita yang korang nak..
sekarang untuk memilih cerita yang betul..


1st : semak category..movie ke, pic je ker..pepe lahh
2nd : cth la, cer Harry Potter tu kan banyak episode..so yang mana nak??
3rd : Baca ruang comment dulu sebelum download...nak tengok yang cerita tu betul wujud ke atau FAKE.


OK senang jek nak taw macam mana fail tu fake
1st  : dekat comment ada orang dah terkena & dye ade bagitau..ha3...
2nd : fail dye dalam bentuk rar., tar., ace., dll...sebab kalau cerita @ movie da tentu2 dalam bentuk avi. ke dvd rip ke....


bila dah puas hati dengan kualiti torrent tue..klick download jela...




no 3 : ada tulis seed kan ??? law nk taw lagi banyak jumlah seed lagi cepat download korang.
jumlah seed bertambah bila ramai download cer tue & men"seed"kan cer tue..ha3..faham??
no 4 : itu fail2 yang korang akan download
n0 5 : da siap download torrent dia.




open fail tue then nanti kuar




ok jek..xyah peneng2....ha3...
then tunggu jek dye siap...
law line korang laju macam aku..he2... paling lama pn 1 jam 30 minit siap.
itu guna broadband...
kalau guna fiber line..mang lagi cepat la..hu...




korang tunggu la dye sampai siap...
da siap click je la untuk tengok...
anak panah tu tunjuk tempat yang korang ley tengok status download tue.


bukan ley download cerita jek dengan cara neh, game, sofware & macam2 lagi...


Cuba lah....tapi law korang mampu beli DVD dye beli la....ha3....



0 comments:

Menarik Sekarang !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...