-->

Pages

Iklan Anda Disini

Create your own banner at mybannermaker.com!

Perhatian

Lepas Follow Aku Korang Tinggalkan La Jejak Kat cBOX, Senang Aku Nak Follow Balek..TQ

Sunday, August 21, 2011

RaSa BErsaLah

Adeyh..cam ner nak cer ek???
Cam nie la,
Jumaat lepas aku gi buka puasa dengan member2 tempat kerja…
Ni La Aku Dengan Aiman G Beli..
Mang happening giller la wa cakap sama lu..hu2..
Walaupun Lauk tak banyak, just..
Udang petai
Sayur campur masak lemak kot
Telor dadar
Ikan siakap 3 rasa
Tomyam campur & de lagi yang aku lupe sebab focus kat makan jek..ha3..
Siap ada kek secret resipe lagi tue…( aku dengan aiman g beli kat THE WELD)hu2…
Nak dipendekkan cer mang best la majlis buka puasa tue.
Tapi skang ni aku dah bersalah kat someone bernama husna ape tah
Tapi lebih dikenali sebagai KAK ZAZA (link)…ha3…
Kak Zaza Yang Mana? Jangan tanya soalan sengal ley x?? he3..
Esoknya pada hari sabtu sepatotnya hari kerja aku..biasa la kuli…he2
Tapi masalahnya skang aku tak datang kerja…
Ceh...Aku Yang Wat Peace Tue.Guna Mikroskop Utk Tgk...Ha3...
Secara jujur aku nak bagitaw ia tak disengajakan
Secara jujur gak nak bagitaw yang aku pun malas nak gi kerja time tue…ha3…
Malam sabtu tue aku set alarm dan tido awal semata-mata nak gi kerja esoknya.
Tapi phone aku in silent mood…so sepatah alarm pun x bunyi…huwahahaha..
Memang tak disengajakan ae
Bila aku bangun dalam kowl 1 tgh tue..tengok jam…
ALAMAK!!! Da lambat nak gi kerja…
So mang  tak la aku nak g kerja…ha3…
AKu tengok phone, 19 miss calls & 7 text messages

Sume dari akak aku (link) yang sepatotnya kiteorang g sunway pyramid lepas aku balik kerja,
SHOPING RAYA LA KATAKAN…hu2…
Yang aku pelik tak ada satu pun text atau miss calls dari KAK ZAZA…
Selalu law aku lambat siket jek dye da call da…
So… ada 2 kemungkinan…
1st Dia da taw aku tak akan datang sebab kedatangan aku bulan ni mang agak kurang memuaskan la..ha3..
2nd dia mang dah tak peduli aku datang atau tak…(dia marah la tue)
Eh….jap2…1 lagi kemungkinan..tah2 dia pun tak datang…huwahahaha..
Tapi KAK ZAZA sebagai Team Leader yang bertanggungjawab mesti kena datang.
Kalau dia tak datang…mesti campaing tak jalan punya..
Dia nie da macam manager la.. dia baik..cantikmanis..tegas..ha..pe  lg ek…baik…eh da cakap..ha3
So tujuan entry nie sebenarnya…aku nak bagitaw kat dye..
KAK ZAZA…. IZ NAK MINTAK MAAF SEBAB TAK DATANG KERJA, IZ TAW BOLEH JEK NAK DATANG KERJA KOWL 1 TUE.  TAPI IZ TAK DATANG…SEBAB KAKAK IZ DA SAMPAI…  BAGI ALASAN APA PU DAH TAK GUNA JUGAK. BENDA DAH BERLAKU.  SO APA YANG IZ LEY BUAT…MINTA MAAF JE LA KAK AE..??
BULAN2 BAEK NEH…HE2…
SEKALI LAGI..
Sorry Kak..X De Niat Pun..Hu2..
SORRY KAK ZAZA…hu…

1 comments:

Unknown said...

moral of the story jgn silent fon..

Menarik Sekarang !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...