-->

Pages

Iklan Anda Disini

Create your own banner at mybannermaker.com!

Perhatian

Lepas Follow Aku Korang Tinggalkan La Jejak Kat cBOX, Senang Aku Nak Follow Balek..TQ

Saturday, April 2, 2011

Hidup Ini Sangat Rapuh

Aku baru dapat berita Mak Cik belakang rumah aku dah meninggal
Baru semalam aku terserempak dia sambil tersenyum
Cik Ana namanya…
Kawan Baik Mak aku…
Mereka berkawan sebelum aku lahir lagi…
Menangis Mak Lang dan Mak aku bila dengar berita ni…
Sekarah arwah dalam perjalan ke sini dihantar ambulan…
Arwah penat dan sakit dada..
Suami arwah membawanya pergi ke klinik BUKIT ANGKASA…
Tiba2 berita ni sampai….
Anak2 ramai…ramai yang sekolah lagi pulak tue…
Nasib baik ada jiran yang dah macam keluarga sendiri…
Apa2 pun kita yang masih hidup ni kenalah teruskan kehidupan
Sekarang nie orang ramai memenuhi rumah arwah..
Ada yang tunggu jenazah di surau.
Mari doakan arwah dan sedekahkan…..

Semoga rohnya dutempatkan
disisi orang yang selalu perjuangkan Islam sepertinya….

AMIN….

0 comments:

Menarik Sekarang !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...