-->

Iklan Anda Disini

Create your own banner at mybannermaker.com!

Perhatian

Lepas Follow Aku Korang Tinggalkan La Jejak Kat cBOX, Senang Aku Nak Follow Balek..TQ

Friday, April 1, 2011

D' Sunshine








Ni antara entri pertama yang akan ditulis dalam bahasa melayu penuh,
tapi tak gak sebab tajuk omputih ...ha3..

Dah hampir setahun perniagaan akak aq yang bertempat di 
Saujana Utama Sungai Buluh
Banyak perubahan dan dah semakin maju,
Alhamdulillah...
D' Sunshine tu name kedai nyer la...
2 bahagian kedai, alat tulis dan kedai dobi.

Sekarang nak tambah satu bahagian lagi…
Bahagian cenderamata…

Aku harap kedai nie bertambah maju dan dapat buka cawangan baru...
Jadi, yang cawangan baru tue aku nak jadi bos..ha3...
Sila hantar resume kalau nak kerja dengan aku...he2...
Kat bawah nie sedikit la gambar kedai tue...
(sorry,amatur pic,aku guna kamera jepun..sebab tu tarikh pn zaman jepun..weeeeeeeeee)


0 comments:

Menarik Sekarang !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...